Burak Özçivit (Çetin) Biyografisi,hayatı,yaşı ~ Küçük Sırlar Son Bölüm izle,Küçük Sırlar 44.Bölümü izle,Küçük Sırlar 45. Bölümü izle

Kücük Sırlar Son Bölümünü İndir

KÜÇÜK SIRLAR 45.BÖLÜM İZLE

Küçük Sırlar 44. Bölüm izle
Küçük Sırlar 46. Bölüm izle
Küçük Sırlar 47. Bölüm izle
Küçük Sırlar 48. Bölüm izle
Küçük Sırlar 49. Bölüm izle
Küçük Sırlar 50. Bölüm izle
Küçük Sırlar 43. Bölüm izle
Küçük Sırlar 36. Bölüm izle
Küçük Sırlar 39. Bölüm izle

1 Temmuz 2010 Perşembe

Burak Özçivit (Çetin) Biyografisi,hayatı,yaşı


Burak Özçivit Biyografisi
Kazım İşmen lisesi mezunu. Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi fotoğrafçılık bölümünde okumaktadır.

2003 yılı Best Model of Turkey yarışmaşında gelecek vadeden seçildi. Ve bu yarışmadan sonra Uğurkan Erez Ajans ile çalışmaya başladı. Halen Uğurkan Erez'in ajansında cast olarak çalışmaktadır, (mankenliği bırakmıştır.)

Daha sonra 2005 Best Model Of The Turkey yarışmasına yeniden katıldı ve Best Model Of Turkey seçildi. Buna bağlı olarak da Best Model Of The World'a katıldı ve dünyanın en iyi ikinci mankeni seçildi. Faruk saraç, Abbate, Tween ve Network gibi markaların defileleri ve yurt dışı fuar defilelerinde görev aldı. İlk oyunculuk deneyimini eksi 18 dizisinde genç komiser Murat'ı canlandırarak yaşadı. Kasım 2007‘de sinemalarda gösterime giren 'Musallat' isimli sinema filminde görev aldı. Kanal D'de yayınlanan ve yönetmenliğini Kartal Tibet’in yaptığı 'Zoraki Koca' isimli dizide oynadı. 2008 yaz aylarında ise 'Baba Ocağı' adlı dizide Güven adlı karakteri canlandırdı. Kanal D ekrana gelen 'Küçük Sırlar' adlı dizide oynamaktadır.

Filmografisi

Eksi 18 (Murat) (2006)
Zoraki Koca (Ömer) (2007)
Musallat (Suat) (2007)
Avrupa Yakası (Konuk) (2007)
Baba Ocağı (Güven) (2008 - 2009)
İhanet (Emir) (2010)
Küçük Sırlar (Burak) (2010)


Küçük Sırlar dizi yuncuları,küçük sırlar burak özçivit,çetin isimli oyuncu hayatı kim

Benzer Yazılar



Widget by Küçük Sırlar

9 yorum:

Adsız dedi ki...

ÇET'İ ÇOK SEVİYORUM SU İLE ÇOK YAKIŞIKYORLAR

Adsız dedi ki...

burak özçivitçi yaptığın herşeyi izlemeye çalışıyorum ve beğeniyorum..yolun açık olsun..

Adsız dedi ki...

Çet karakterine girdğinden beri ona karşı hayranlık duyuyorum.
Giydiği gömlek , sinsi bakışları , face'i olmaması , can alışlı gülüşü beni bitiriioo :)
Çet devam böyle bebeğim (Y)

Adsız dedi ki...

cetini coook seviyorum

Adsız dedi ki...

cok tatli sin (kusura bakma benim türkcem fasla iyi degil)

Adsız dedi ki...

BENCE BURAK ÖZÇİVİT(ÇET) İNSAN DIŞI BİR VARLIK ONA HASTAYIM HAYRANIM AŞIĞIM ONUNLA EVLENMEK İSTİYORUM NOLUR BANA CEVAP AT SENİNLE KONUŞMAK İSTİYORUM

Adsız dedi ki...

Çet tam bi gece hytını yansıtıyoo bnce su falan fasa fiso çEt daha iiLerine layıkk bnce ayseguL manyak bıse cetin harbıden dıorum fena.... tabıkıde gece hytını barı kızları sever ama heves gııbı aptal sarısın olan suyada bakmazz hırsı onun bı kere tby cnm ayseguLlL ve cet

Adsız dedi ki...

çet ve aysegul super ikili

Adsız dedi ki...

CETTTTTTTTTTTTTTTT SENI SEVIORUMM