Küçük Sırlar Jenerik Müziği ~ Küçük Sırlar Son Bölüm izle,Küçük Sırlar 44.Bölümü izle,Küçük Sırlar 45. Bölümü izle

Kücük Sırlar Son Bölümünü İndir

KÜÇÜK SIRLAR 45.BÖLÜM İZLE

Küçük Sırlar 44. Bölüm izle
Küçük Sırlar 46. Bölüm izle
Küçük Sırlar 47. Bölüm izle
Küçük Sırlar 48. Bölüm izle
Küçük Sırlar 49. Bölüm izle
Küçük Sırlar 50. Bölüm izle
Küçük Sırlar 43. Bölüm izle
Küçük Sırlar 36. Bölüm izle
Küçük Sırlar 39. Bölüm izle

16 Haziran 2010 Çarşamba

Küçük Sırlar Jenerik Müziği

Küçük sırlar jenerik,küçük sırlar dizisinin jenerik müziği,küçük sırlar yeni dizinin jenerik müziği,küçük sırlar dizisi tanıtım müziği,küçük sırlar 1.bölüm jenerik müziği,
Küçük Sırlar Jenerik Müziği

Küçük Sırlar Dizi Müziği
Daha çok küçücüksün
Yeni bir hayat var önünde
Kendini bilirsen
Yürüdüğün yol seninle
Yeni doğmuş bir bebek
Yeni açmış bir çiçek gibi
Bir ömür var önümde
Yaşarım istediğim gibi
Bazen sıkılırsın
Bazen bunalırsın hayattan
Biliyorum ben böyleyim
Yeter ki iste sakın korkma hayattan
Farkındayım seninleyim
Kal kal kal
Hep yanımda kal
Kal kal kal
Hep hayatta kal
Tut elimi
Duy sesimi
Belki zor olacak
İçini yakacak düşsen bile
Kalk yeniden bana sarılarak göster sevdiğini
Kal
Birgün herşey değişir
Dizi-kucuksirlar.blogspot.com
Anlamak zor gelir bazen
Birgün herkes değişir
Yenilmek zor gelir zaten
Benim hayallerim var
Benim bitmeyen umutlarım
Ama bazen yanlızım
Sessiz, solgun sokaklarda
Bazen sıkılırsın
Bazen bunalırsın hayattan
Biliyorum ben böyleyim
Yeter ki iste sakın korkma hayattan
Farkındayım seninleyim
Kal kal kal
Hep yanımda kal
Kal kal kal
Hep hayatta kal
Tut elimi
Duy sesimi
Belki zor olacak
İçini yakacak düşsen bile
Kalk yeniden bana sarılarak göster sevdiğini
Kal
Ne kadar zor gelsede bazen
Ağlamak gelsede içinden
En karanlık günde bile
Sakın korkma güneş doğsun içinde
Kal
Teoman atiye deniz dizi müziği,küçük sırlar dizi müzikleri,teomanın küçük sırlar müzik klibi

Benzer Yazılar



Widget by Küçük Sırlar

1 yorum:

Adsız dedi ki...

süper ama ikinizin sesi çok yakışmış küçük sırları bile kaçırmadan izliyorum bunu en az 15 kere dinledim ezberledim ve not aldım bile :))))